Pasivaikščiokite paupiu per Lankašyrą iki apdovanojimų pelniusios aludės, iš kurios atsiveria nuostabūs vaizdai

Numatomas šiltas oras, koks geresnis būdas praleisti kelias valandas, nei mėgautis nuostabia Lankašyro kaimo vietovė.

Šios savaitės rekomenduojamas pasivaikščiojimas apima Wyre upės pakrantes, ramius laukus ir kaimo gatves bei nuostabius Bowland kalnų vaizdus. Pradedant nuo Little Eccleston kaimo Poulton-le-Fylde, pasivaikščiojimas apima maždaug keturias mylias, o dauguma žmonių užtruks apie dvi valandas. Nors didžioji dalis pėsčiųjų yra plokščia ir prilimpa prie pėsčiųjų takų, yra vietų, kuriose yra purvo, todėl, kaip visada, svarbu dėvėti tinkamus drabužius ir avalynę.

Pasivaikščiojimas, pagrįstas „Visit Lancashire“ paskelbtu žygiu, prasideda ir baigiasi „Cartford Inn“ – daugybę apdovanojimų pelniusiame bare, restorane ir prabangiame viešbutyje, kuris iš pradžių buvo XVII a. Iš jo atsiveria įspūdingi vaizdai į taikų upės peizažą ir dramatišką Bowlandą, kuris yra už įstaigos, kuri padarė didelį įspūdį lankytojams ir apdovanojimų komisijai. Pastaraisiais metais jį pripažino „Michelin“, „Taste Lancashire“ ir „Visit England“, o 2020 m. „Daily Telegraph“ paskelbta „Metų pubu“.

SKAITYTI DAUGIAU: Pasivaikščiojimas Lankašyre su paslėptu brangakmenių kriokliu, dvaro griuvėsiais, vaizdais į kalvos viršūnę ir bendruomenei priklausančiu baru

Tiems, kurie nori maisto, jo meniu apibūdinami kaip geriausi produktai iš viso Lankašyro, įskaitant mėsą iš netoliese esančių ūkių ir žuvį, iškraunamą Fleetwood prieplaukose, o vietoje taip pat yra delikatesų parduotuvė, kurioje parduodami tokie specialūs ingredientai ir įvairūs jų produktai. pačių gamintų maisto produktų, amatininkų duonos, ką tik iškeptų pyragų ir pyragaičių išsinešimui. Jei lankotės ilgesnės kelionės metu, čia taip pat yra 15 prabangių miegamųjų

• Palikite pagrindinį užeigos įėjimą į lauko valgomojo zonas ir eikite palei tvorą prie upės iki automobilių stovėjimo aikštelės pabaigos. Eidami toliau nuo užeigos, eikite ant potvynio kranto, laikydamiesi upės vingio. Šiuose laukuose beveik visada yra karvių. Eidami pamatysite kai kuriuos aukščiausius Bowland krioklius, žvelgdami į kaimą. Galų gale pateksite į akveduką ir tiltą, kuriuo turėtumėte pereiti upę.
  • Perėję tiltą išeinate į Rawcliffe Road. Pasukite į dešinę ir eikite keliu ir pro White Hall Farm pastatus kairėje pusėje. Po to pamatysite tvirtesnę trasą, besiskiriančią iš kelio kairės, vadinamą „Hagg Lane“. Eikite šiuo keliu, kol priartėsite prie Crabtree Farm kiemo pastatų. Kairėje turėtumėte pastebėti medinį stilių. Užlipkite per tai ir į atvirą lauką su dideliu ir mažesniu medžiu.
  • Eikite palei lauko perimetrą į kitą pusę. Yra dar vienas stilius, kurį turėtumėte perlipti į kaimyninį lauką. Pereikite ir šį lauką. Kitoje šio lauko pusėje yra takelis, vedantis į kitą lauką. Įeikite į šį lauką, bet prieš eidami toli, pažiūrėkite į dešinę ir pastebėkite gyvatvorės plyšį bei stulpą. Pereikite šiuo stiliumi ir atsidursite sode. Sodas paliekamas laukiškai augti ir pritraukti daugybę sezoninės floros ir faunos. Sodo šeimininkas per sodą išpjauna taką specialiai pasivaikščiojimams; tai nuves jus į taką. Praeikite pro kotedžus kairėje pusėje ir važiuokite keliu iki sankryžos. Pasukite į kairę į Lancaster Road.
  • Eikite apie 200 metrų, kol pasieksite kitą posūkį į dešinę. Pasirinkite šį išvažiavimą ir eikite žemyn Sandy Lane; ilgas kamanos takas. Pravažiuosite kairėje pusėje esantį tvenkinį, o dešinėje – du namus, kol pateksite į sankryžą, iš kurios į kairę išeina žole apaugęs takas. Eikite pro metalinius vartus ir eikite link miško, bet eikite taku, kuris išsišakoja į dešinę ir išeina iš miško į lauką. Pereikite per du laukus, kol pasieksite kitą ūkio takelį.
  • Pasukite į kairę ir sekite takelį, kai jis eina pro Crane Hall dešinėje ir Rawcliffe salę bei karavanų parką kairėje pusėje. Millfield Wood pradžioje dešinėje, eikite pro vartus kairėje pusėje ir pereikite per laukus iki aukštų medžių tolimoje lauko pusėje ir išvažiuokite į Rawcliffe Road. 6. Nuo čia tereikia toliau eiti keliu, kuris prasideda Vyro upe ir iki pat Cartford tilto, per tiltą ir atgal į užeigą.